Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket ska jag välja?

Vad hade du i övriga lån?

Har 232.000 som syns och ytterligare runt 50.000 som inte syns

Med remember undviker du komplettering och telefonsamtal och likande.
Så länge det inte är för mkt skillnad på räntan så kör med remember då har du pengarna garanterat!! Väldigt smidiga för den delen med.

Har 232.000 som syns och ytterligare runt 50.000 som inte syns
Hur gick det för dig?
Jag ansökte igårkväll och fick svar och utbetalning idag utan kompletteringar, ansökte dock ”bara” om 90k, godkände inte att dom kollade mina kontoutdrag.

Ber om ursäkt för dålig återkoppling! Efter en massa strul med lönespecar och uteblivna svar så var anledningen att de skrev att vissa dokument inte var godkända plus att de ville jag skulle ringa de för vidare kompletteringar att jag inte uppgivit ett telefonnummer! Haha jag höll på att skita knäck för jag trodde det var värre än så när jag ringde upp de. Men nu sitter jag här med 250.000 på kontot och kontaktat en massa långivare som ska lösas! Snacka om lättnad och enorm glädje just nu och lendify visade en trevlig sida med bra kundtjänst!

Vad begärde dom? Lönespecar bara?

Lendify kan läggas i listan bland aktörer som brukar kräva kompletteringar då.

De begärde de tre senaste specarna och även ett anställningsavtal eller intyg.

Collector krävde bara senaste lönespecen.
För mig krävde dem inget och jag hade lägre taxerad inkomst än nuvarande inkomst. Kanske beror på vilken summa man söker. Sökte dock lägre summa än taxerad inkomst

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp