Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vilket lån? Behöver 12k idag

Jag behöver ett lån på 12k idag helst. Vad rekommenderas? Har bra kreditvärdighet, inga anmärkningar och 2 ff senast årer.

Jag behöver ett lån på 12k idag helst. Vad rekommenderas? Har bra kreditvärdighet, inga anmärkningar och 2 ff senast årer.
Om du behöver lånet snabbt och funderar på att betala det snabbt så kan du låna ifrån ferratum eller något. Finns loanstep också om du betalar tillbaka innan 14 dagar är det räntefri. Så sparar du på en Uc ff

Om du behöver lånet snabbt och funderar på att betala det snabbt så kan du låna ifrån ferratum eller något. Finns loanstep också om du betalar tillbaka innan 14 dagar är det räntefri. Så sparar du på en Uc ff
Varför ska personen låna från bolag som ger ENORMA räntor när den har bra kreditvärdighet? Personen kan lika gärna låna från en långivare med bra ränta under samma förutsättningar..

Varför ska personen låna från bolag som ger ENORMA räntor när den har bra kreditvärdighet? Personen kan lika gärna låna från en långivare med bra ränta under samma förutsättningar..
Han behövde pengar snabbt? Jag skrev också om han betalar tillbaka snabbt alltså inom 14 dagar så har hen det räntefri också om personen vill slippa en uc ff. Läs om
Varför slösa en uc ff på 12000 kronor?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp