Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket kreditkort föredrar du?

Ok. Någon som har bank norwegien eller remember?

Kikade på dom. Har uc på 4 så borde få. Sedan är frågan om man letar bonuskort så känns remember och BN mest intressanta.

Har du kollat på morrowbank? Tidigare komplett bank, vilket jag hade förr. Inga problem alls. Bra bonussystem. Norwegian verkar också bra dock om man letar efter bonus.
Jag har kreditkort från Morrow Bank (Komplett Bank som bytt namn). Det enda felet med kortet är att man inte kan ha autogiro på hela fakturabeloppet, utan endast minimibeloppet.
Jag betalar alltid hela fakturabeloppet direkt, och måste alltså göra det manuellt.
Jag har även ett kreditkort från Circle K (f.d Statoil), och där har jag autogiro på hela fakturabeloppet.

Jag har SAS EuroBonus för de flygmil, fördelar och försäkringar man får med dem. Brukade ha ett bensinkort förut när jag ägde bensinbil. Har för mig att Refunder Pay ska vara ett ok bonuskort om du är ute efter bonuskort. De har både rabatter och cashbacks vilket inte många kreditkort har

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp