Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket kort ska bort från lattjolajbanlådan?

Ja, jag tänker så och det har legat på 800.000, så jag har en väldigt annorlunda syn på vad som är mycket i lån (för min egen del alltså). Jobbar och sliter för extra pengar som beskattas hårt, men nu har jag iaf semester

Ja, jag tänker så och det har legat på 800.000, så jag har en väldigt annorlunda syn på vad som är mycket i lån (för min egen del alltså). Jobbar och sliter för extra pengar som beskattas hårt, men nu har jag iaf semester

Det är riktigt bra jobbat. :) jag ska ju ner med 350 000, undrar hur många år det tar, är lite panik att få bort hälften åtminstone. Det beror väl på inkomst men det är läskigt att vara helt oviss om vad man ger sig in på.

Det går bra om vi är envisa! Ligger man på 150.000 kan man ju, om man vill, ligga på runt 2000 i månadskostnad. Men det bästa är ju att bli av med skiten fort! Skulle vilja ha 5000 på lån varje månad, då skulle jag hjula runt i hela stan!

Santander, beviljad kredit 23000. Tror att man kan betala räkningar men inte till plusgiro om jag fattat rätt. Tar också årsavgift och dyr ränta om man måste dela upp betalningen.
jodå, jag gjorde det senast för en vecka sedan.

Santander brukar även erbjuda höjningar utan UC

Det går bra om vi är envisa! Ligger man på 150.000 kan man ju, om man vill, ligga på runt 2000 i månadskostnad. Men det bästa är ju att bli av med skiten fort! Skulle vilja ha 5000 på lån varje månad, då skulle jag hjula runt i hela stan!

5000 vore underbart i månaden. :D jag har lagt upp tio saker till försäljning nu efter en enorm trötthet i veckor så nu hoppas jag på mycket tur med slutpris.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp