Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket inkassobolag har Cash Buddy nu? Erfarenheter?

Fast min har gått till inkasso, fick räkning av ghotia. Krediten har försvunnit ur min uc igår (20/10), står avslutad. men ingen anmärkning om misskött. Om ja inte har fel så uppdaterar misskött 5 gånger i veckan, antagligen borde dom sätta den anmärkning samtidigt som avslutad tänker jag. Dessutom fick jag aldrig någon uppsägning av kredit av dom utan bara påminnelser. Eller kan den komma efterhand menar du?
Det kan ta ett lite tag innan den rapportera in den anmärkningen, inte säkert det görs direkt när den avslutas

Fan!!!!!!!! Där kom den. Precis innan jag ska söka samlingslån också. Min uc gick från 1.7 till 26. Hur fan är det ens möjligt och ansöka samlingslån nu. Alltså jag gråter !!!!!

Fan!!!!!!!! Där kom den. Precis innan jag ska söka samlingslån också. Min uc gick från 1.7 till 26. Hur fan är det ens möjligt och ansöka samlingslån nu. Alltså jag gråter !!!!!
Beklagar! Får man fråga varför du valde att vänta innan du sökte?
Finns ju dem som accepterar ändå, men av vad man läst här så verkar det ha blivit betydligt svårare dock:(

Beklagar! Får man fråga varför du valde att vänta innan du sökte?
Finns ju dem som accepterar ändå, men av vad man läst här så verkar det ha blivit betydligt svårare dock:(
För jag hade 1 anmärkning som skulle försvinna igår :( . Var tvungen och vänta in tills idag, och tänkte slå till med samlingslån. Det sket sig kan man säga :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp