Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket erbjudande borde man välja? Snabbhet är prio

Hej!

Min sambo har fått följande bud för att samla lån och krediter och hennes största prio
är snabbhet och att processen blir fri från strul. Två har lösenkrav och det framgår inte huruvida någon av aktörerna
kräver kompletteringar eller ej. Svea har erbjudit bäst ränta och har lösenkrav på hela beloppet. Målet är att
välja en av aktörerna som kan lösa in krediterna inom två dagar och helst inte någon som är petig med avi-kopior
och dylikt. Vad har ni för erfarenheter av aktörerna nedan?

Svea, 290,000 SEK
Lunar, 290,000 SEK
Nstart, 290,000 SEK
Big bank, 200,000 SEK
Komplett bank, 170,000 SEK

Tack på förhand!

Inte Nystartfinans iallafall. Oerhört komplicerade med allt ifrån kontoutdrag, medsökande som dom kräver i senare skede och en drös samtal.

Komplett Bank registrerar skulden som en kredit hos UC har jag för mig, och det är nog ingen fördel för framtiden?

Jag har själv ett mindre lån på Svea, det var otroligt smidigt med hela processen.

Komplett Bank registrerar skulden som en kredit hos UC har jag för mig, och det är nog ingen fördel för framtiden?

Jag har själv ett mindre lån på Svea, det var otroligt smidigt med hela processen.
Tack för ditt svar.

Tog du Svea via förmedlare och hur lång tid tog det?

Tack för ditt svar.

Tog du Svea via förmedlare och hur lång tid tog det?
Ja, via förmedlare.
Vill minnas att det var utbetalt efter 2 dagar, lite mindre summan än Eran sökta om det spelar in (90 000:-.

Jag har haft Svea när jag hade dålig UC fick ränta på typ 22% (var lågt belopp, runt 80 000) och var snabb utbetalning.
Via förmedlare.
Huruvida dom är smidigare än någon annan, kan jag inte svara på. Ingen lånegivare har strulat med själva utbetalning för mig men Icabanken var ett rent helvete att bli av med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp