Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket AMEX kreditkort är lättast att få 2025? Erfarenheter och tips

Vilket av alla kort är lättast? Om ni fick beviljat, vad hade ni för förutsättningar? Får man svar direkt? Kan man använda kortet i applepay direkt?

Sökte först Green Card fick 90.000
Sökte 1 månad senare Blue Classic. Fick även 90.000 där.
Lön ca 55.000/mån. Överbelånad, betyg 7 uc, 7 förfrågningar.
Använder kortet via Betalo på de fakturor de godkänner. Applepay är inte nåt jag använder och kan svara på.
Tog mellan 6-7 vardagar att få korten

Använder kortet via Betalo på de fakturor de godkänner. Applepay är inte nåt jag använder och kan svara på.
Hur mycket i lån har du?

Men green card är ett betalkort och inget kreditkort väl? Nu var det längesedan jag hade det gröna, men handlade jag för 20k en månad så betalade jag också 20k på fakturan, först när jag bytte till gold card så blev det ett kreditkort och man behövde inte betala hela summan i slutet på månaden längre.

Green card är kreditkort. Läs om de olika korten på Amex hemsida eller hos kortio.
Sen när man fått kortet så kan man fortsätta göra egna googlingar på vilka butiker som tar Amex.
Skulder nära 900.000 kr

Är det många butiker som tar amex?
Dom flesta butiker tar Amex nuförtiden alla stora aktörer i dagligvaruhandeln tex.Det finns väl några undantag men då är det ofta fristående mindre butiker framförallt men inte så att det blir ett problem i längden.

Verkar som ovan fått kortet relativt lätt. Några fler med erfarenhet?

Full UC, en vän ansökt förra veckan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp