Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilket är bättre?? Sevenday eller Norwegian

Ber de om någon extra information? Eller bara signera bank-ID Om erbjudandet säger singers med Bank-ID?
De stod lösenkrav men sen betalade de ut utan det. Signering via BankID ja.

Sevenday är bästa 4,56% men för 6 är och behöver lonespecifikationer
Nordax 5,80% för 7 är bara signera med Bank-ID
Bank Norwegian 5,30% för 7 är ( lösenkrav finns )

Jag vill ta Nordax om bara kräver bank-id-signatur men vet inte hur lånen bearbetas... frågar bankerna mer efter Signera med bank-id?

Uc plus Bisnode, inga kompletteringar pengar på kontot efter 3 dagar. UC 0,3, Bisnode 9.

Uc plus Bisnode, inga kompletteringar pengar på kontot efter 3 dagar. UC 0,3, Bisnode 9.
Kan jag fråga vad var din UC- eller Kreddy-poäng för att jämföra mina chanser? De fråga mig bara om lonespecifikations men det ok jag har dett

Tog de Bisnode också? Jag vill välja Seven och ge lönebesked men alla säger att de tar nästan alltid Bisnode .. Kommer att effekt beslut ?
dom har redan tagit en Bisnode på dig samtidigt som du sökte hos låneförmedlaren, samma sak med Nordax. du kommer snart att få en kopia på upplysningen av Bisnode, du kan även logga in på Bisnode så ser du att upplysningen redan är tagen.
erbjudandet som du har fått är efter att dom redan har kollat dig hos både UC och Bisnode

dom har redan tagit en Bisnode på dig samtidigt som du sökte hos låneförmedlaren, samma sak med Nordax. du kommer snart att få en kopia på upplysningen av Bisnode, du kan även logga in på Bisnode så ser du att upplysningen redan är tagen.
erbjudandet som du har fått är efter att dom redan har kollat dig hos både UC och Bisnode
Jag fick bara UC från Kivra. Jag har inget konto på Bisnode, om jag loggar in nu med bank-id tar de en annan Bisnode?

Många rekommenderar sevenday, sa länge du inte har massa smslåneförfrågningar går det nog bra där

Jag fick bara UC från Kivra. Jag har inget konto på Bisnode, om jag loggar in nu med bank-id tar de en annan Bisnode?
det tar några dagar innan du får från Bisnode i Kivra, men det kommer.
du kan logga in här, men du ser inte så mycket information, men det bör stå att Sevenday och Nordax har tagit upplysning
ingen upplysning tas för att du loggar in

det tar några dagar innan du får från Bisnode i Kivra, men det kommer.
du kan logga in här, men du ser inte så mycket information, men det bör stå att Sevenday och Nordax har tagit upplysning
ingen upplysning tas för att du loggar in
du hade rätt, i morse fick du Bisnode för Nordax & Sevenday

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp