Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken veckodag betalar transportstyrelsen ut?

Hej! :)
Jag ställde av min bil tidigt i fredags.
Läste att transportstyrelsen betalar ut 1 dag i veckan, någon som vet vilken? Väntar på att få tillbaks skatten på bilen :)

Ställde av min bil kl 23 igår och idag skulle skatten betalas så det lär ju knappast bli något för mig i alla fall :)

Tisdag sist jag ställde av

Transportstyrelsen brukar köra sina utbetalningar på torsdagar. Om du ställde av den i fredags så borde det ha hunnit registreras i tid för att komma med i nästa sväng. Tänk bara på att det ofta tar någon extra bankdag innan pengarna faktiskt landar på kontot, så räkna med att de dyker upp i början av nästa vecka. Har du inte anmält ett specifikt konto till Swedbanks utbetalningssystem så skickas det som en avi på posten, och då dröjer det tyvärr några dagar till.

Transportstyrelsen brukar köra sina utbetalningar på torsdagar. Om du ställde av den i fredags så borde det ha hunnit registreras i tid för att komma med i nästa sväng. Tänk bara på att det ofta tar någon extra bankdag innan pengarna faktiskt landar på kontot, så räkna med att de dyker upp i början av nästa vecka. Har du inte anmält ett specifikt konto till Swedbanks utbetalningssystem så skickas det som en avi på posten, och då dröjer det tyvärr några dagar till.
Men lägg ner med dina missvisande AI-genererade svar..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp