Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken riskprognos hade ni när ni sökte lån hos nystart finans?

Du agerade helt rätt. Nystartfinans är den absoluta värsta aktören på marknaden alla kategorier och då blev jag beviljad ett högt belopp av dom en gång i tiden.
Riktigt jävla skurkar.

Är du sen med en betalning så går dom in på Facebook och skriver hotfullt både till dig och till din medlånetagare för att nämna en av alla knepiga saker dom hade för sig.

Dom är iallafall slutbetalda hos mig nu.
Vilka äckliga as....

dafuq?

Sjukt! Tur jag inte finns på sociala medier i så fall, inte för jag har skuld hos Nyfin längre men ändå.

Ja dom skrev på Messenger.

Typ Hej jag heter Emelie på Nystart Finans du har inte betalat månadens avi till oss vad beror det på. (Typ).

Sen skickade dom samma till min dåvarande flickvän, ett ex. Typ hej Terry har inte betalat sin skuld du måste betala för honom.

Otroligt.

Hur kan de ha så otroligt hög rating på Google och trustpilot? Verkar skumt..
såg att bolaget gjorde en vinst på 10 mkr förra året, inte ofta man ser sånna stora vinster bland ”skitlåneföretag” :)

såg att bolaget gjorde en vinst på 10 mkr förra året, inte ofta man ser sånna stora vinster bland ”skitlåneföretag” :)

Dom på Trustpilot är fake. Jag har kollat upp många av namnen på www.minupplysning.se och hittat mängder med inidivider som överhuvudtaget inte existerar.

Dessutom med räntor på nästan 30% - lånar du 300.000 så ska du betala tillbaka totalt 1.000.000 kr till dom....

Krävs inte många sådana kunder för att det verksamhet ska kunna generera 10 miljoner i vinst på ett år.

Dom ägnar ju sig åt ockerhyror.

10 miljoner är
Väl inte så mycket med tanke på räntorna?

Undvik dom om du kan, skyhöga räntor. Min är ”nere” på 15.9 efter 2 år. Dom ”räddade” mig när jag hade 550 k historisk skuldsaldo hos kronofogden men ska ansöka om samlingslån så fort min sista anmärking försvinner nästa år.
Behövde ha medsökande samt en borgenär när jag fick lånet hos dom. Uc risken låg på 70 % om jag minns rätt.

Undvik dom om du kan, skyhöga räntor. Min är ”nere” på 15.9 efter 2 år. Dom ”räddade” mig när jag hade 550 k historisk skuldsaldo hos kronofogden men ska ansöka om samlingslån så fort min sista anmärking försvinner nästa år.
Behövde ha medsökande samt en borgenär när jag fick lånet hos dom. Uc risken låg på 70 % om jag minns rätt.
Vad betalar du i månaden?

Betalar 5034 i månaden, tog 260.000 i maj 2019. Är nere på 232.000 nu. Räntan är 3000 kr/mån resten amortering och låneskydd

Inte synligt hos mig, föräldrarna tog ett lån på sig som jag betalar på resten utav skuldsaldot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp