Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken låneförmedlare är bäst för samlingslån 2026?

Haha som att ICA-Stig såg mitt senaste inlägg..

Idag testade jag o samla 590k hos Lendo, de som gav mig erbjudande på hela beloppet var ICA Banken. Ränta? 9,63%

De kan då samla hela beloppet samt sänka min månadskostnad med 5000kr(!!) pga räntan samt samling av THORN och Collector (16% båda ca)

Jag tar det med glädje, nu ska det bara betalas ut.

Idag testade jag o samla 590k hos Lendo, de som gav mig erbjudande på hela beloppet var ICA Banken. Ränta? 9,63%

De kan då samla hela beloppet samt sänka min månadskostnad med 5000kr(!!) pga räntan samt samling av THORN och Collector (16% båda ca)

Kul att det blev Ica också på tal om trollen. det blir en rejäl sänkning av månadskostnaderna. Vad hade du för förutsättningar om du orkar lite kort?

Kul att det blev Ica också på tal om trollen. det blir en rejäl sänkning av månadskostnaderna. Vad hade du för förutsättningar om du orkar lite kort?
2ff, 550k inkomst, 590k blancoskuld, inga anmärkningar eller liknande, inga kreditkort.

typ så!

Behövde du komplettera med lönespec eller ngt annat? Hur lång tid fick du lånet på? Fick du några andra hyfsade erbjudanden tex från marginalen?

Behövde du komplettera med lönespec eller ngt annat? Hur lång tid fick du lånet på? Fick du några andra hyfsade erbjudanden tex från marginalen?
Inte behövt komplettera än, lånet är på 12 år men siktar på att betala av ca 70-80k extra per år.

Marginalen erbjöd bäst ränta men det var endast 70k som de ville erbjuda.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp