Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vilken kreditupplysning tar Creditstar?

Dessa är sjukt dåliga på att svara på mail. Skickade en enkel fråga och två veckor senare väntar jag fortfarande på svar :D

Jag pratade nyss med dom i telefon, hon jag pratade med jobbade hemifrån. En massa barn i bakgrunden som skrek som fan, hörde inte ett skit va hon sa, haha.

Bisnode, vet inte om de fortfarande pausat sin utlåning. Men låna ingenting från dem...gå hellre fattig...(även om räntan är 1 kr om dagen bara).

Fick utbetalt igår, inga konstigheter. Tycker dom är ok ändå. Alla sms lån är dyra
Härligt! Nu var det ju förvisso just det jag påtalade att dom inte var (då 1 krona i månaden är bra) däremot tillkommer det ju andra avgifter som uppläggningsavgifter osv men det gör det ju överallt som du var inne på. Men det är allt runtom som bara gör att man tänker...”gräv bort”.
Inte värt det, men om du är nöjd så ska jag inte ta något ifrån dig såklart. Hoppas de behandlar dig väl :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp