Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken förmedlare skall man välja enligt er :)

Valde dem.. allt gick fint med signering osv.. sen ville de plötsligt logga in med instanator... och nu står det ansökning under granskning.... hade jag vetat det så hade jag valt collector .. Bara jobbigt för mina nerver.. värre än Leksand Mora i Shl kvalet..

Valde dem.. allt gick fint med signering osv.. sen ville de plötsligt logga in med instanator... och nu står det ansökning under granskning.... hade jag vetat det så hade jag valt collector .. Bara jobbigt för mina nerver.. värre än Leksand Mora i Shl kvalet..

Haha!
Samtidigt borde ju såväl Leksand som Mora vara ganska avtrubbade då det är vårtecknet nummer 1 att dessa två lag möts om vem som ska spela i SHL kommande säsong ;)

Har du något där som kan vara problematiskt som spel,SMS-lån,inkassobetalningar eller dylikt?

Nej.. gick bra.. blev lite orolig bara .. har cash på kontot.. så nu betalt bilskatt och löst skitlån.. mår nu som dagen efter Leksands återkomst.. sjukt bra !!!!

Nu kan ni kanske plocka Alen Bibic när vi släppte honom...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp