Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken förmedlare skall man välja enligt er :)

420000 i blanco
50000 i kontokrediter
3 förfrågningar

Uc score 557 4.13% risk

Kan man låna 120000 ? eller annat förslag ?

Får tillbaka på skatten i juni på 32000.... men långt dit ..

Du kan prova Advisa eller Lendo. Det står någonstans att fler blir beviljade lån genom att använda Advisa, men jag kan inte gå i god för att stämmer. De stora långivarna finns ju hos båda, några enstaka skillnader dock. Det är omöjligt att veta hur stora chanser till lån man har, de tittar ju på faktorer så som underskott, hur länge man bott och jobbat på samma ställe, samt inkomst naturligtvis. Är du beredd att offra en förfrågan så är det bara att testa, kan ju inte bli annat än avslag.
Själv har jag 0,4% hos UC, men då jag har högt underskott och höga blancolån har jag just nu satt ett lånestopp för mig själv, då jag inte tror att det skulle fungera. Väntar ut 4 ff samt mer amortering innan jag törs prova igen. Om jag nu ska prova, kanske lika bra att bita i det sura äpplet tills allt är borta...

Tackar... insåg att jag räknat ihop båda.. så 370000 i blanco.. vips 50000 mindre .. jo får testa i morgon med Advisa .. såg de hade några fler sk bra banker... 0.4 är väl jävligt bra..

Berätta gärna här sen vad du får för erbjudanden!

Hur mycket ska du söka på?

Osäker på summa att söka bara.. behöver 120000 typ.. men går väl med 80000 typ..

Ja, 0,4 ser bra ut som siffra, men jag har blancolån på 200000 över min årsinkomst och jag befarar att underskottet kan närma sig 20% när det uppdateras. Så det är himla lurigt i den här lånedjungeln.
Lycka till med din ansökan, spännande att se vad du får för erbjudanden!!

HEJ.. valde advisa.. och summan 90000...
Fick direkt 2 förslag.. ikano bank och collector bank.. båda på 90000.. lite olika % .. 13% och 19% . Avaktar flera

Du bör få mycket lägre räntor än så med din ganska låga uC-risk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp