Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken bank ska man välja

Hallå panelen,

Har fått några erbjudande och tänkte kolla vilken man ska välja och hur dom funkar.

Lån och spår banken bäst ränta 4.98% dock fattar jag inte riktigt hur bra dom är och hur det funkar med dom?

Coop 5.63% ränta vet inget om dom heller? Om någon vet?

Forex bank 5.88% ränta kan inget om dom heller?
Om någon kan berätta hur dom är?

Listar dem 3 bästa som kommit in den första timmen vem ska man välja och varför?

Tack på för hand

Vilket belopp sökte du och vad hade du för förutsättningar?

Säg att du är medlem i villaägarnas riksförbund (eller gå med där nu) så bör du kunna få ännu bättre ränta.
Dom har ett riktigt bra samarbete med dom vilket gör att du har en marknadsledande låg ränta, det gäller alla deras medlemmar.

Säg att du är medlem i villaägarnas riksförbund (eller gå med där nu) så bör du kunna få ännu bättre ränta.
Dom har ett riktigt bra samarbete med dom vilket gör att du har en marknadsledande låg ränta, det gäller alla deras medlemmar.

Men inte riktigt klok på deras upplägg,dom har inte autogiro? Man måste öppna bankkonto hos dem? Och pengar kommer in där?

Så är det väl hos ICA också tror jag. Du öppnar ett konto hos dom sen för du över pengarna till ditt "riktiga" konto.

Nu kom seb med 4.26% på 10 år som jag nog kommer ta och byta bank.

Är seb bra bank?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp