Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken bank rekommenderar ni?

Hej, vilken bank rekommenderar ni om man ska söka ett lån på 350.000:-?
UC Score 0.1%
Årsinkomst, 320tkr

Ska man söka på advisa, Lendo och ta bästa erbjudandet?

Re:member har jag kollat lite på, nån som har lån hos dom och är nöjd?

Har du så bra förutsättningar så tycker jag du ska gå till din bank. Medlemslån (om du är med i facket) ger bland de bästa villkoren.

Du kan få alla lån , sök medlemslån går inte det vilket är osannolikt ta en advisa eller lendo , bra vilkor kommer du få oavsett vad , bankerna älskar kunder med betyg som du

Jag skulle köra lendo oavsett om man kan medlemslån på sin bank. Kommer ens bank upp på lendo och medlemslånet har bättre ränta så kan man ringde dem och ändra efter man valt deras lån.

Du kan få alla lån , sök medlemslån går inte det vilket är osannolikt ta en advisa eller lendo , bra vilkor kommer du få oavsett vad , bankerna älskar kunder med betyg som du
Min sambo har Ica banken, och hon har ett högt sparkonto där, vet inte vad dom säger om det om vi söker ett lån på 350tkr.

Vi ska ta ett lån för att betala av mitt skuldsaldo hos kronofogden.
Ska vi vara ärliga och nämna det vid ansökan eller kryssa i något annat, tex bilköp eller investering.

Min sambo har Ica banken, och hon har ett högt sparkonto där, vet inte vad dom säger om det om vi söker ett lån på 350tkr.

Vi ska ta ett lån för att betala av mitt skuldsaldo hos kronofogden.
Ska vi vara ärliga och nämna det vid ansökan eller kryssa i något annat, tex bilköp eller investering.
Bilköp kan du ta eller vad som förutom lösa skulder och konsumtion

Förstår inte riktigt. Får man ta dessa lån med skuldsaldo hos KF?

Rekommenderar so. Skodamannen, säg att du ska köpa bil eller vad som. Dina ärenden hos kfm angår ingen bank :)

Hej, vilken bank rekommenderar ni om man ska söka ett lån på 350.000:-?
UC Score 0.1%
Årsinkomst, 320tkr

Ska man söka på advisa, Lendo och ta bästa erbjudandet?

Re:member har jag kollat lite på, nån som har lån hos dom och är nöjd?
Vad hade personen i fråga för inkomst 2016 och 2017? Har personen andra lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp