Vilken bank och hur gör man

Hej har snart haft bluestep bank i ca 1 år men känner att det är dags att byta bank
Har tyvärr blanco lån på 455,000kr
Och en uc score ligger på 10%
10 ff
Lön 36000 innan skatt
Vilken bank hade ni rekommenderat att prata med

Jag har Swedbank och kan tyvärr inte rekommendera denna bank. Tror att många här är nöjda med Nordea. Du kan alltid ringa runt till 2-3 banker och fråga.

Okej jag hade Swedbank innan jag hamnade i ekonomisk kris och då va det bara bluestep som kunde rädda mej men nu när det ser ljusare ut så kanske man kan flytta allt till en bättre bank

Okej jag hade Swedbank innan jag hamnade i ekonomisk kris och då va det bara bluestep som kunde rädda mej men nu när det ser ljusare ut så kanske man kan flytta allt till en bättre bank
Tycker absolut du ska flytta till en annan bank. Bluestep är väl bra tillfälligt med tnake på räntor där.

Japp det var bara tillfälligt
Vad tror du om mina förutsättningar om att byta bank
Tänker om man flyttar löne konton och rubb å stubb då kanske dom blir lite med sugna på ha en som kund

Japp det var bara tillfälligt
Vad tror du om mina förutsättningar om att byta bank
Tänker om man flyttar löne konton och rubb å stubb då kanske dom blir lite med sugna på ha en som kund
Tycker absolut att det är värt att försöka! Flytta lönekonto och banker gillar om du kan öppna ett sparkonto (utan bindningstid). Banker är kåta när det kommer till pensionssparande så har du det och är villig att flytta det till den nya banken så ökar chanserna.

Ringa in två banker och ring och fråga först via telefon sen ev boka möte.
Dina förutsättningar är inte katastrof men dock för många ff. När går de ut? Hur gamla är dem? Om du kan avvakta tills du är nere på 2 ff så voe det bättre.

6st är tagna iår den senaste i maj
Dom andra 4 är förra året mellan september-december

Går kalkylen för dog ihop på twx länsförsäkringar eller sbab skulle jag köra där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp