Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken bank kan ni tipsa om?

Du kan öppna konto hos Skandia med ”bankkort online” utan UC
Är deras "bank kort online " ett Visa eller Mastercard kort ? Är det bara digitalt eller fysiskt eller vad för typ av kort är det ?

Förstår inte heller att staten tillåter spel och olika spelbolag med licens men banker begränsar åtkomst till dina egna pengar. Det är inte konstigt att det är krig i världen

Nästan alla banker är likadana. Om man är ute efter blancolån så är nog Nordea och SEB bäst. Skandia om man vill gå gratis eller lägst kostnader. Även sparkonto där Skandia har hög ränta. Annars hade jag nog undvikit att spara pengar hos dem. Ska man spela och ha utsättningar/insättningar är alla likadana. Kan man inte hålla sig så ska man genast ändra kundkännedom. Det är just kundkännedomen som många missar när det gäller överföringar utomlands. Har man skrivit i inga, så kan det flaggas.
Detta är mina tips och jag har testat alla förutom Länsförsäkringar.

Nästan alla banker är likadana. Om man är ute efter blancolån så är nog Nordea och SEB bäst. Skandia om man vill gå gratis eller lägst kostnader. Även sparkonto där Skandia har hög ränta. Annars hade jag nog undvikit att spara pengar hos dem. Ska man spela och ha utsättningar/insättningar är alla likadana. Kan man inte hålla sig så ska man genast ändra kundkännedom. Det är just kundkännedomen som många missar när det gäller överföringar utomlands. Har man skrivit i inga, så kan det flaggas.
Detta är mina tips och jag har testat alla förutom Länsförsäkringar.
Nordea är bra på blancolån då de inte har något tak på det oavsett säkerhet eller inte då de går på inkomst. SEB har väl tak på 350tkr?

Det är ett visa och endast digitalt
Då går det alltså bra att ha den i telefonen med appel-pay. Det enda jag då tänker är knepigt är om man är utomlands och inte har täckning på nätet för att kunna betala ?

Då går det alltså bra att ha den i telefonen med appel-pay. Det enda jag då tänker är knepigt är om man är utomlands och inte har täckning på nätet för att kunna betala ?
För över pengarna till typ Northmill kort eller något eller Revolut som är gratis.

Hej,
Är eventuellt inne på att byta bank.

Jag har Swedbank idag - hos SEB är jag spärrad..

Finns det någon bank som man kan öppna smidigt när man har inledande skuldsanering? Viktigt är egentligen att dom har en bra digital plattform.

Får jag öppna lönekonto/internetbank hos Danske Bank? Länsförsäkringar?
Jag har superbra erfarenhet av Santander och jag har gått igenom de flesta..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp