Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken bank kan ni tipsa om?

Bytte du inte till Nordea @Terry_ när du fick ditt stora samlingslån?

Jo jag har kvar Nordea till vissa saker, har barnens sparande där fortfarande. Även försäkringarna via IF har någon koppling till Nordea.

Men nu när jag fått sanering vill jag ha ett konto där jag börjar om på nytt med ekonomin där det inte finns gamla inkassobetalningar och dylikt.

Jag vill få en återstart och då jag har haft SEB/Swedbank & Nordea är ju alternativen ganska begränsade.

Om du inte vore spärrad på SEB skulle du rekommenderat dom som bank? Bra app/digitalt?

Om du inte vore spärrad på SEB skulle du rekommenderat dom som bank? Bra app/digitalt?

SEB är exceptionellt bra bank, användarvänlig, smidig, bra kundservice, absolut ingenting att anmärka. Tveklöst den smidigaste och bästa jag haft.

Men däremot har dom som Swedbank börja på anmärka om du så swishar en polare 2K för utekvällen natten innan. Så den delen suger.

Men på Skandia får man ju inte ha kort om man har skusan. Iaf gick inte jag det och då kände jag "tack o hej".

SEB är exceptionellt bra bank, användarvänlig, smidig, bra kundservice, absolut ingenting att anmärka. Tveklöst den smidigaste och bästa jag haft.

Men däremot har dom som Swedbank börja på anmärka om du så swishar en polare 2K för utekvällen natten innan. Så den delen suger.
Det har jag inte haft problem med Swedbank dock. Ifrågasätter dom varför swishen lr vadå?

Har aldrig haft problem med Swedbank gällande swishande och jag swishar MYCKET - både mindre och större belopp. Aldrig hittills har jag fått någon fråga…

Samma här, aldrig några frågor eller problem med Swedbank.

Ni som har Swedbank. En fråga.

Om en kompis har gjort en överföring ifrån hans Swedbank - till min Swedbank som ska göras på måndag.

När på måndagen kommer dom pengarna? Är det direkt 00.00 eller är det under dagen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp