Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken bank har du och tycker du att den är bra?

Vilken bank har du

• Totalt antal röstare
    48
Nordea har drabbats av tekniska problem.

Kunder i hela Norden uppger att deras bankkonton har försvunnit eller tömts på pengar.

– Det står att jag har noll kronor på mitt pensionssparande, säger en drabbad Nordeakund.

Det händer då och då att mitt ISK-konto nollas på grund av tekniska uppgraderingar. Första gången blev jag skärrad och ringde till Nordea för att reda ut vad som hade hänt.

Haft Nordea nu i över 11 år och de har haft ständiga problem sedan de blev en filial om jag har förstått det rätt. Blev finskt eller nått. Det var då alla problem med deras internetbank startade. Varje söndag mellan 05-08 dessutom är deras internetbank nere typ.. märkligt. De drar dubbelt ibland o lite såna problem finns då o då .. men pengarna kommer alltid tillbaka..som tur är!

en lokal sparbank i Swedbankkoncernen. Grymt nöjd med den lokala sparbanken

Har handelsbanken å varit besviken sen dagen vi fick huslånet egentligen. Bytte från Swedbank eftersom handelsbanken beviljade just lånet till husköpet. Men allt därefter har dom varit petiga. Renoveringspengar. Värderingar. Lånelöfte lägenhet efter separation. Allt låtit bra på telefon men när man kommit till kritan så nix. Tack å hej.

Känns som man ä dömd för evigt pga spelhistoriken också...

Så provade faktiskt en ansökan till länsförsäkringar idag. Stod mikroupplysning på hemsidan. Får se om dom vill ha en med blanco x2 sin inkomst. Har iaf inga anmärkningar än.

Har handelsbanken å varit besviken sen dagen vi fick huslånet egentligen. Bytte från Swedbank eftersom handelsbanken beviljade just lånet till husköpet. Men allt därefter har dom varit petiga. Renoveringspengar. Värderingar. Lånelöfte lägenhet efter separation. Allt låtit bra på telefon men när man kommit till kritan så nix. Tack å hej.

Så provade faktiskt en ansökan till länsförsäkringar idag. Stod mikroupplysning på hemsidan. Får se om dom vill ha en med blanco x2 sin inkomst. Har iaf inga anmärkningar än.
Håller tummarna! Berätta gärna hur det gick.

Blev du besviken på Handelsbanken att dem petiga?!..Jag tycker att ingen matchar länsförsäkringar på den biten….lol

Håller tummarna! Berätta gärna hur det gick.
Blev du besviken på Handelsbanken att dem petiga?!..Jag tycker att ingen matchar länsförsäkringar på den biten….lol

Hehe jasså? Jaa problemet var väl också att jag bor i liten stad. Så både jag och exet kände bankpersonen privat. Speciellt exet Så kändes bara fel ju mer lån vi ville ha å ju sämre ekonomi jag fick. Å jag fick onda ögat direkt typ.

Snabba ryck. Damp ner ett sms. Jag är då strax medlem i länsförsäkringar. Bankdosa osv på ingång via posten. Är det någon som har erfarenhet vad dom har fett ut i blancolån så dela gärna med er? Har noll förhoppningar. Men det. Eller försök till medlemslån unionen till våren kanske. På hälften eller en tredjedel av totalen iaf.

Vilken bank har ni forumets medlemmar? Är ni nöjda med den banken ni har?
Jag har Nordea sedan 2 år tillbaka. So far nöjd men har aldrig haft behov att kontakt dom heller.
Tidigare har jag stört mig på deras app ligger nere ibland men det var länge sedan sist det uppstod.

Jag har provat på Swedbank, HB och Skandia. Men ingen var riktigt "här känns det bra", allt från halvdåliga appar/internetbank, avgifter.

Jag har hört mycket gott om LF Bank så jag har haft tankar på att byta nästa år men jag vet inte.

Senast ändrad:
Ni som har Swedbank är ni nöjda? Har alltid trott/tyckt dom var fullständigt värdelösa.

Alltid varit nöjd med swedbank lätt och använda aldrig haft några lån hos dom dock. Dom har aldrig begärt några historika underlag om jag har haft större insatta belopp kanske haft tur

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp