- Meddelanden
- 529
- Mottagna reaktioner
- 254
- Poäng
- 417
Hej, vilken bank föredrar ni som inte krånglar och samtligt som inte skickar brev om att man måste kunna redovisa kontotransaktioner/Swish mm.
Brev-via posten?Det kommer från Handelsbanken med. Det är bara en tidsfråga. Jag fick ett brev där de valt ut 5-6 större transaktioner. Plus så ville de veta varför jag fört över pengar från andra banker till Handelsbanken. Vi pratar om totalt 40.000 SEK på 14 månader Hmmmm.......Har inte fått någon feedback
Det kommer från Handelsbanken med. Det är bara en tidsfråga. Jag fick ett brev där de valt ut 5-6 större transaktioner. Plus så ville de veta varför jag fört över pengar från andra banker till Handelsbanken. Vi pratar om totalt 40.000 SEK på 14 månader Hmmmm.......Har inte fått någon feedback
Återkom gärna med info om du får feedback. Kan vara intressant att veta vad som händer.Det kommer från Handelsbanken med. Det är bara en tidsfråga. Jag fick ett brev där de valt ut 5-6 större transaktioner. Plus så ville de veta varför jag fört över pengar från andra banker till Handelsbanken. Vi pratar om totalt 40.000 SEK på 14 månader Hmmmm.......Har inte fått någon feedback