Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken bank föredrar ni!?

Hej, vilken bank föredrar ni som inte krånglar och samtligt som inte skickar brev om att man måste kunna redovisa kontotransaktioner/Swish mm.

Jag är, tyvärr, spelmissbrukare med hundratals speltransaktioner bara i år. Har Handelsbanken och har inte hört något. Insättningar på mellan 500-5000 åt gången. Största uttagen runt 30-40k.

Det kommer från Handelsbanken med. Det är bara en tidsfråga. Jag fick ett brev där de valt ut 5-6 större transaktioner. Plus så ville de veta varför jag fört över pengar från andra banker till Handelsbanken. Vi pratar om totalt 40.000 SEK på 14 månader Hmmmm.......Har inte fått någon feedback

Det kommer från Handelsbanken med. Det är bara en tidsfråga. Jag fick ett brev där de valt ut 5-6 större transaktioner. Plus så ville de veta varför jag fört över pengar från andra banker till Handelsbanken. Vi pratar om totalt 40.000 SEK på 14 månader Hmmmm.......Har inte fått någon feedback
Brev-via posten?

Spelar endast poolspel och spelar för lite mer än dig på ett år (50000-60000 kr) och jag har ICA banken, inte hört ett skvatt sedan hösten 2020 när jag bytte till dom.

Återkom gärna med info om du får feedback. Kan vara intressant att veta vad som händer.

Problemet är nog när ni fyller i kundkännedom.
Finns nog frågor som återkommer hos samtliga:
-Hur många insättningar beräknas man få under månaden? -
- Skickas det pengar från utlandet
-varifrån kommer inkomsten

Sen uttag och insättningar där det bara står i siffror.
Men tror det är bättre om det står svenska spel eller atg som är svenskt

Alla banker skickar sånna om dom tycker de behövs. Har fått från seb, Handelsbanken, Swedbank, nordea

Nordea och Swedbank sa upp mina avtal trots att jag skickade in det som krävdes.
Fick frågorna via internetbanken först. Sen skickade Swedbank ut påminnelse per post.
Sen hade man en viss tid på sig innan det stängdes ned.
Värdelösa banker!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp