Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken bank är minst strul?

Hej!
Jag sökte lån via Lendo idag på 240.000kr
Har hittills fått ca 10 erbjudanden och de med kompletteringar går bort.
De som står kvar då är:
Bank Norwegian (lösenkrav)
Ica banken (lösenkrav)
Collector
Lendify
Komplett bank

Har läst en del om vissa som får kompletteringar ändå i efterhand, fast det inte står med i erbjudandet.
Erfarenheter av dessa banker?

Varför skulle det vara ett problem att skicka in underlag som stämmer med det du angett i ansökan?

Vet iaf att Collector är väldigt smidiga och krävde inga extra underlag. Vilka räntor blev du erbjuden?

Kör på Collector. Fick du tio fulla erbjudanden om hela summan?

Förutsättningar?

Ett bolag jag haft senaste året jag är överraskande nöjd med är Lendify. Väldigt bra med löpande räntebonus om man betalar in i tid osv. Det kan ska andra också har iofs :)

Det är vell inget konstigt att man vill välja den smidigaste banken? Räntorna är ungefär likadana hos alla.
Jo, det finns här en ganska massiv ovilja att behöva komplettera något till bankerna, det är nästan så man kan tro att man råkat ange lite fel inkomst och liknande i ansökningarna.

Kontakta collector om du går direkt via dem får du 0,5 i rabatt ( utan ny ff) dom brukar vara smidiga at ha att göra med ☺️ lycka till! Vad fick du för ränta?

Collector och icabanken har jag och inga kompletteringar behövdes. Lendify har jag också haft men där ville de ha kontoutdrag efter signering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp