Vilken bank är lättast för att höja bolånet och samla lån?

Jag har utrymme för att låna upp på mitt bolån och samla krediter. Har mitt bolån hos Swedbank, dom ger avslag. Så tänkte kolla om nån har någon koll vem som kan bevilja fast jag har ett lån på huset hos Swedbank redan. Svea, Bluestep, någon annan? Samt vilken är lättast att få lån hos med huset som säkerhet?

Jag har utrymme för att låna upp på mitt bolån och samla krediter. Har mitt bolån hos Swedbank, dom ger avslag. Så tänkte kolla om nån har någon koll vem som kan bevilja fast jag har ett lån på huset hos Swedbank redan. Svea, Bluestep, någon annan? Samt vilken är lättast att få lån hos med huset som säkerhet?
Nordea

Är inte kund där. Går de ändå? Varför tycker du just där?
Jag blev kund där och tycker att det var så smidigt. Bra bemötande, realistisk kalkyl och såg till framtida bild och inte bara nuläge. Gå absolut till dom innan du funderar på bluestep etc och visa dom dina förutsättningar innan de tar UC dvs personligt möte.

Har du kredidbetyg bra så är det medlemslån via facket som är säkrast!

Dom har väl inga bolån?
Förstod det som att du ville ha lån med huset som säkerhet och istället då rekommenderade jag medlemslån.
Uppenbarligen hade du inte ”utrymme” för att höja ditt bolån så som du skrev eftersom banken nekade dig.
Vill du byta bank med hela bolånet och baka in skulderna så har jag inget råd att ge dig tyvärr.

Senast ändrad:
Dom har väl inga bolån?
Facket lånar inte ut något. Men många förbund har samarbete. Med bolån tror jag mitt fack, st har samarbete med danske och möjligen seb

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp