Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken bank är bäst?

Hej! Jag är i läget av att byta bank från Sparbanken till något annat. Vilken bank anser ni är absolut bäst? Smidig utan krångel.
Sparbanken tillhör Swedbank så vill inte ha den som förslag för Swedbank suger!

Nordea!

Snor tråden lite; Nu har jag anmält att jag vill flytta bolånet dit (till Nordea). Får se om det går vägen om jag flyttar allt från HB till Nordea. Försökte 2020 men det funkade inte alls. Nu är läget en helt annan. Så Håll tummarna!

Snor tråden lite; Nu har jag anmält att jag vill flytta bolånet dit (till Nordea). Får se om det går vägen om jag flyttar allt från HB till Nordea. Försökte 2020 men det funkade inte alls. Nu är läget en helt annan. Så Håll tummarna!
Lycka till! :)

Lycka till :)

Har inget bolån så kan inte uttala mig på den fronten men som vardagsbank är jag nöjd med Länsförsäkringar.
Dom hade inte Apple Pay förut vilket var ett stort minus när jag bytte från Nordea, men det introducerades i höstas så all good.

Har man försäkringar hos dom får man rabatt, deras försäkringar ligger i god nivå med tillräckligt bra villkor. Flyttade min hem och bilförsäkringar till dom och har nu 0kr årsavgift på mitt kreditkort och 20% rabatt på försäkringarna.

Nordea är bara bäst.
Ringde nu och de kommer att ställa upp hela vägen för att ordna ekonomin. Flytt av bolån OCH övertag av blanko till ett lån med rak amortering och toppen ränta.
så fantastiskt! Känns som man vunnit på lotteri.
Det gäller att vara öppen och visa att det faktiskt funkar med den ekonomin man har. Detta kommer att innebära att jag kommer att kunna bli skuldfri mycket snabbare och till mycket lägre kostnad. <3

Exakt samma hjälp fick jag och delar helt din erfarenhet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp