Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilken avbetalningsplan ska jag prioritera? Kan inte betala alla

Jag missade min avbetalningsplan på vivus.. Ibland räcker pengarna inte till.. Fick ett brev om att avbetalningsplanen var makulerad och avbruten. Ringde upp och tjatande till mig en ny., de sa man kan göra så 3 gånger. Skötte jag inte denna kunde de inte hjälpa mig mer..
Oj!!! Den specialregeln kände jag inte till, wow, den ska jag ta med mig idag hörru!! :cool: Hoppas det funkade för dig då att sköta den till slut!! :)

Jajamen, villkoren ja, de vet man väldigt tydligt hur de låter på papperet, men kan i vissa fall gå att rucka på om en har tur har jag märkt!!

Jag ska absolut försöka betala av till både Via Conto och Vivus som sagt! Fick svar direkt nu från Via Conto att de inte går med på att skjuta upp hela slutbetalningen, men om jag betalar 300.- nu så går det bra! Så det ska jag göra direkt o då är det ca 1000 kvar på dem i oktober vilket jag kommer klara.

ska kontakta Vivus nu direkt också får se vad de svarar! Tack att ni finns, ja som Grodan säger, bolla med er här i forumet är ovärderligt för mig då jag inte har någon annan att delge detta skuldhelvete jag sitter i utan måste hålla upp fasaden utåt mot både familj o bekanta. :) Ganska självvalt också då jag inte vill blanda in familjen i detta, sånt är inte mitt läge o tycker det är bättre för min självkänsla att försöka hålla dem utanför.
Är som du, har inte talat om för någon runt mig om mina skulder och bollande med räkningar så att jag hittade detta forum för snart 3 år sedan har betytt otroligt mycket för mig att få läsa att jag inte är ensam om detta helvete. Dessutom att få stöd och hjälp hur man kommer ur allt och få veta att man trots allt inte är en dålig människa, mamma, syster och vän är guld värt för mig även om man har behandlats illa av smsbolag och inkassobolag. Så kämpa vidare vi finns här för dig.

Tack snälla du, det värmer så att få höra!:) Jag blev så lättad idag att jag löste det med Via Conto att jag helt glömde maila Vivus så det får bli morgondagens bedrift. Nu ska jag hysta in en förlängningsavgift till Trustbuddy och gå genom papprena för sista gången ikväll så inget förfallodatum har glömts bort som sen kommer som obehaglig överraskning i brevlådan i slutet av veckan.

Allt gott!:)

Jag hoppas verkligen du får ett vänligt bemötande av Vivus i morgon och att de hjälper dig. Håller en tumme att allt går vägen:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp