Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka vågar jag låta gå till inkasso?

Åh jag förstår hur du menar men jag har spärrat mig hos klarna. Hade bara fortsatt handla annars. Önskar dock jag hade spärrat mig i tid o inte satt mig i denna sits /:
Det är skönt att ha spärrat sig, man använder inte krediten som du säger. man kan inte göra gjorda saker ogjort men man kan ändra sitt beteende from idag :)

Det är skönt att ha spärrat sig, man använder inte krediten som du säger. man kan inte göra gjorda saker ogjort men man kan ändra sitt beteende from idag :)
Ja absolut. Jag kämpar på men ångesten kväver mig

Jag har missat en betalning tidigare hade jag två betalfria månader i maj och juni. Har missat julis faktura. Därför tycker jag det e märkligt att de hotar med inkasso så snabbt.
Är det klarnakortet som du handlat på och delbetalar? För mig gick det också snabbare till inkasso, redan efter en missad betalning. Delbetalningskontot efter 3 missade betalningar så olika där.

Är det klarnakortet som du handlat på och delbetalar? För mig gick det också snabbare till inkasso, redan efter en missad betalning. Delbetalningskontot efter 3 missade betalningar så olika där.
Nej alltså handlat på faktura på nätet. Så vanligt delbetalningskonto:)

Ja absolut. Jag kämpar på men ångesten kväver mig
Känner igen det! Försöker motverka ångesten genom att ha alla skulder nedskrivna på ett papper svart på vit och totalt belopp för varje skuld för varje månad. När jag ser att skuldsättningen minskar på det stora hela så känns det mindre kaotiskt och lite mer hoppfullt. Om en skuld har blivit högre sen föregående månad så skriver jag det nya beloppet med rödpenna. Vissa månader behövs inte den röda pennan = lycka!

Känner igen det! Försöker motverka ångesten genom att ha alla skulder nedskrivna på ett papper svart på vit och totalt belopp för varje skuld för varje månad. När jag ser att skuldsättningen minskar på det stora hela så känns det mindre kaotiskt och lite mer hoppfullt. Om en skuld har blivit högre sen föregående månad så skriver jag det nya beloppet med rödpenna. Vissa månader behövs inte den röda pennan = lycka!
Tack

Men Klarna har väl inte betalfriamånader? Eller har jag missat nåt? Betalar man inte en månad så läggs beloppet på nästkommande faktura, betalar man inte då heller så läggs de två missade på den tredje och efter det skickar de ut inkassohotet.
En gång om året så får man betalfritt fick jag som svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp