Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka större lån är helt digitala?

Jag spekulerar också på att låna där allt sköts helt digitalt i slutet av året. Anledningen är dock att jag jobbar längre perioder på distans dvs. i annat län och ibland är jag utomlands fler veckor i sträck. Bor ensam på min adress så det finns inget att dölja för nån men jag vill inte känna mig låst till min brevlåda när det gäller sådana affärer. Känns dessutom inte så modernt längre med brevpost men även där tycker ju folk olika.
Ja men det köper jag. Jag menar inte att alla tänker som jag som sa. Men det är många i detta forum som har fel intentioner. En stor del verkar ha spelberoende. Jag fick bara dåliga vibbar när man som TS skriver ”jag menar INGA brev hem alls” och inte mer än det. Som gammal spelberoende söker man ständigt utvägar. Men jag vill allas bästa.

Håller med om brevpost.

Det är ju flera av de här "papperslösa" lånen som ändå plötsligt skickar hem brev. Remember till exempel nu när de höjer räntorna flera ggr på kort tid. Men det kanske inte spelar så stor roll, just saying.

Det behöver inte handla om spel för att man vill ha allt digitalt. Jag själv spelar inte.
Att jag vill ha det digitalt är för att kunna lösa mina krediter på ett snabbt och enkelt sätt.
har levt med skulder en längre tid och just nu vill jag bara ha sinnesro utan brev hem och ett autogiro som dras varje månad.

jag tackar alla för era svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp