Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka större lån är helt digitala?

Luktar som pengar till spel. Var ärlig från början. Du tjänar på det. Alla dem här trådarna om helt digitala lån osv, det är ju bara för att dölja lån från någon. Jag har själv varit i klistret. Var ärlig och lös det istället.

Luktar som pengar till spel. Var ärlig från början. Du tjänar på det. Alla dem här trådarna om helt digitala lån osv, det är ju bara för att dölja lån från någon. Jag har själv varit i klistret. Var ärlig och lös det istället.
Så löjligt med folks tolkningar. Jag också ville ha allt digitalt för att slippa massa papper och samtal och är helt spelfri, eller han kanske har privata skäl

Så löjligt med folks tolkningar. Jag också ville ha allt digitalt för att slippa massa papper och samtal och är helt spelfri, eller han kanske har privata skäl
Okej. Oftast i sådana här fall så är det för fel orsak.

När man skriver ”INGA” papper eller liknande så känns det som ett varningstecken.

Jag förstår dock att man vill ha det snabbt och smidigt.

Senast ändrad:
Okej. Oftast i sådana här fall så är det för fel orsak.

När man skriver ”INGA” papper eller liknande så känns det som ett varningstecken.

Jag förstår dock att man vill ha det snabbt och smidigt.
Jag spekulerar också på att låna där allt sköts helt digitalt i slutet av året. Anledningen är dock att jag jobbar längre perioder på distans dvs. i annat län och ibland är jag utomlands fler veckor i sträck. Bor ensam på min adress så det finns inget att dölja för nån men jag vill inte känna mig låst till min brevlåda när det gäller sådana affärer. Känns dessutom inte så modernt längre med brevpost men även där tycker ju folk olika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp