Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka ska jag släppa?

Jag har bara positivt att säga om Gothia slagit ihop alla mina skulder inga problem och betalar en månadskostnad . När jag haft problem att betala så har jag fått betala dubbelt månaden efter eller ett mindre belopp. Hjälpt mig mycket att de varit så tillmötesgående och förstått situationen .

Oj tvärtom för mig. De sa att jag skulle betala 8000 i månaden när jag hade en totalskuld på 70 000 sen var de otrevliga och envisa i telefon och fick tjata på dem för att sänka....
Det är så med Gothia fortfarande att det beror lite på vem som svarar men överlag har de blivit bättre, har haft med de att göra i säkert 7 år och de var riktigt svåra förut.

Tack för era svar, så tacksam för detta forum
Har vårt i sånna här situationer för o alltid fått tips. Har spelat bort jag vet inte hur mkt.
Fått hjälp av familjen två gånger o nu vill jag lösa detta med lånen så fort som möjligt utan att behöva göra dem besvikna igen. Har gjort så mkt dumt i mitt liv.
Men nu har jag varit spelfri i snart 3,5 år o pusslat fram o tillbaka med lån hela tiden.
När man trott att de e påväg åt rrätt håll så har de hänt något så jag vårt tvungen att utnyttja en kredit eller lån
Så nu tänkte jag att jag ska ta o snygga till min UC under detta året genom att släppa vissa till inkasso o betala av detta så snabbt det går, samtidigt som jag vill få ner månads kostnaderna. Så alla tips ni har vilket jag ska släppa förs eller samtidigt tas gärna emot

Vilka ska jag släppa för att få så bra uppgörelse som möjligt och undvika misskött kredit?
Ferratum - 23000:-
Betalkoll - 30000:-
Gamla glase - 17000:-
Klarna kontot - 35000:-
Credway - 29000:-
Monetti - 9000:-
Credigo - 6000:-

Har även everyday+ men de vill jag inte släppa då de använder Svea inkasso

Tacksam för era råd:)

Någon som vet hur snabbt dessa släpper till inkasso?

Klarna och Credigo efter tre missade betalningar.

Klarna brukar skicka ut ett brev där det står vilket datum det går till inkasso, betalar man innan det datumet så händer inget. Credigo var så länge sedan jag släppte så då fick jag bara brev om att det gått till Inkasso men nu har fler och fler börjat med ett förvarning-om-inkasso-brev.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp