Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka ska få tillbaka skatte pengarna i påsk?

På skatteverkets hemsida står de man kan deklarera i mars o få sina skatte pengar i april om man har sån här digital brevlåda vilket jag har..Så nu väntar jag bara på att deklarationen ska komma dit sen hoppas jag på art de blir en slant man får tillbaka:/

Fler som ska göra de??

På skatteverkets hemsida står de man kan deklarera i mars o få sina skatte pengar i april om man har sån här digital brevlåda vilket jag har..Så nu väntar jag bara på att deklarationen ska komma dit sen hoppas jag på art de blir en slant man får tillbaka:/

Fler som ska göra de??
Jag kommer att göra det, håller på att sammanställa mina ränteavdrag och mejlar de jag inte fått ifrån som rapporterar direkt till Skatteverket.

Senast ändrad:
Samma här, har sammanställt lite slarvigt och är nog uppe i 130 000... vet inte om jag ska skratta eller gråta haha men eftersom jag inte planerar att ta något lån på några år så känns det okey :)

Fick man göra ändringar om man skulle deklarera nu?

ja ska också fixa så det blir till påsk,
Tyvärr slarvig koll på vad som ska in , hinner inte sitta så mycket då jobbet är prio ett just nu

Ni som kommer att deklarera i mars har ni fått era ränteavdrag, jag kontaktade Klarna, Everydayplus och Ferratum Credit för att få det på mejlen. Blev förvånad att Klarna inte skickar ut besked utan att man måste be om det. Alla 3 har dock rapporterat till Skatteverket.

Samma här, har sammanställt lite slarvigt och är nog uppe i 130 000... vet inte om jag ska skratta eller gråta haha men eftersom jag inte planerar att ta något lån på några år så känns det okey :)
Känner igen det där fram till i år har mina ränteavdrag varit över 200.000 men för 2016 landar de på ca 73.000 vilket jag hoppas innebär att mitt kreditbetyg blir bättre och att jag kan få ett lån för renovering av huset.

Det värsta tycker jag är att jag inte vill kontakta alla , bara hoppas de skickat in
Känns liksom inte bra när man är efter och så

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp