Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka lånebolag använder instantor?

Vilka lånebolag använder instantor? Och kan ex 4 dragningar för spel förstöra hela chansen till lån?

Vilka lånebolag använder instantor? Och kan ex 4 dragningar för spel förstöra hela chansen till lån?

"Riktiga lånebolag" eller sms-bolag? T.ex Ferratum, Tryggkredit och alla deras småsidor använder det, samt GF Money och deras andra sidor. Bäst om du frågar vilket bolag du har tänkt söka till så kan vi andra som har erfarenhet av dom svara.

Menar du de större bankerna är min erfarenhet från att ha läst forumet att många istället vill se kontoutdrag utskrivet, inte alltså via Instantor. Dock är det säkert någon annan större bank också.

"Riktiga lånebolag" eller sms-bolag? T.ex Ferratum, Tryggkredit och alla deras småsidor använder det, samt GF Money och deras andra sidor. Bäst om du frågar vilket bolag du har tänkt söka till så kan vi andra som har erfarenhet av dom

Menar du de större bankerna är min erfarenhet från att ha läst forumet att många istället vill se kontoutdrag utskrivet, inte alltså via Instantor. Dock är det säkert någon annan större bank också.

Svårt att säga exakt då jag vill använda advisa

Inte bara, de såg att jag hade överföring till legalis inkasso så fick lösenkrav på hela den skulden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp