Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vilka lån ska jag prioritera?

Hej! Jag har varit riktigt desperat och dum och dragit på mig massvis med lån & smslån för ungefär ett år sedan, nu håller detta inte för mig längre att betala av alla dessa varje månad då jag verkligen inte har råd.
Ni som har koll på vilket inkassobolag diverse nedanför använder sig av får gärna tipsa så man vet vilka som kan vara värda att släppa för en bra avbetalningsplan. Även om ni har koll på vilka av dessa som ger misskött kredit får ni gärna skriva det!

Ferratum
Credifi
Goodcash
Saldo
Lumify
Northmill
Kontantfinans
Cashbuddy
Smspengar
Resursbank

Hej! Jag har varit riktigt desperat och dum och dragit på mig massvis med lån & smslån för ungefär ett år sedan, nu håller detta inte för mig längre att betala av alla dessa varje månad då jag verkligen inte har råd.
Ni som har koll på vilket inkassobolag diverse nedanför använder sig av får gärna tipsa så man vet vilka som kan vara värda att släppa för en bra avbetalningsplan. Även om ni har koll på vilka av dessa som ger misskött kredit får ni gärna skriva det!

Ferratum
Credifi
Goodcash
Saldo
Lumify
Northmill
Kontantfinans
Cashbuddy
Smspengar
Resursbank
Credifi och Lumify går till gothia inkasso. Ingen missbrukad kredit

1: Resurs + Northmill + Cashbuddy + Goodcash = skulle jag prioritera då de är lån via UC-upplysning så rapporterar de med största sannolikhet missbrukad kredit dit.

2: Ferratum = är lite olika om de rapporterar till UC eller inte. Om skulden/lånet syns på din UC så tillhör Fwrratum grupp 1 ovan och bör prioriteras.

3. Sms-pengar + Lumify + Credifi + Saldo + Kontantfinans = Ej prio, ej UC.

Obs, detta är min bedömning g, du bör själv kontrollera :)

Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp