Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka krediter ger anmärkning?

Har nu beslutat att släppa allt och försöka spara pengar innan löneutmätning sätter igång. Spelpaus är förlängt. Jag får ta smällen helt enkelt.

Men. Vad händer nu? Jag fattar att jag kommer få massa påminnelser osv.
Vi bor i hus som står på min sambo, vi är ej gifta, han äger både bil och hus. Jag har inga tillgångar själv. Fast anställd i kommunen. Finns möjligheten/risken att dom gör hembesök fast jag inte står på något?
Jag ska ringa KF imorgon. Men om någon vill och kan får ni gärna stilla min oro.

Har nu beslutat att släppa allt och försöka spara pengar innan löneutmätning sätter igång. Spelpaus är förlängt. Jag får ta smällen helt enkelt.

Men. Vad händer nu? Jag fattar att jag kommer få massa påminnelser osv.
Vi bor i hus som står på min sambo, vi är ej gifta, han äger både bil och hus. Jag har inga tillgångar själv. Fast anställd i kommunen. Finns möjligheten/risken att dom gör hembesök fast jag inte står på något?
Jag ska ringa KF imorgon. Men om någon vill och kan får ni gärna stilla min oro.
Hur har det gått för dig?

Nu när du bestämt dig att släppa allt så kan jag tänka mig att du tagit det svåraste beslutet. Nu kan du bara "slappna av" och följa med processen och vänta på att löneutmätningen ska dra igång. Spara så mkt du kan under tiden.

Ja det är nog så. Resten av hjärnan måste medverka i det.. tänker fortfarande nödlösningar o sånt. Stressen om det blir utmätning utan att de inte kommer hem och kollar påverkar. Men allt står på min sambo så får väl bara försöka visa det..

Halloj.
Jo.. lumify och credifi kom till kronofogden igår. Så får se vad som händer. Har lite kaos i huvudet nu hur jag ska göra med resten. Ferratum och thorn är närmast. Och vet inte hur deras inkasso är.
Gick det så fort till Kf :/
Jag har med credifi och ligger efter 1 månad. Funderar om jag ska betala in faktura x2 men känns ändå onödigt. Undra hur lång tid det tar för kron att det händer nått..

Jag har mailat dem varje månad om min situation. Vet inte om det är därför som dom sköt fram de. Men här på forumet kan man ju läsa att dom vart sega med att skicka in.

Ja, jag visste inte hur jag skulle göra förns för nån dag sen..
Det är veligt innan man komma fram till nåt..

Jag har mailat dem varje månad om min situation. Vet inte om det är därför som dom sköt fram de. Men här på forumet kan man ju läsa att dom vart sega med att skicka in.

Ja, jag visste inte hur jag skulle göra förns för nån dag sen..
Det är veligt innan man komma fram till nåt..
Hej igen :) Vi släppte lånen i maj, vet du nått om löneutmätning än?

Kollade min credifi precis och jag är 61 dagar sen men ändå fått nästa månads faktura. Jag är sjukt nojjig ifall man får löneutmätning snart men förhoppningsvis tar det tid.

Hej, hur många månader gick det innan thorns lån gick till inkasso och vilket inkasso? Tacksam för svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp