- Meddelanden
- 485
- Mottagna reaktioner
- 304
- Poäng
- 436
"Jimmy" är en väldigt duktig politiker och efter vad jag kan bedöma en väldigt intelligent person. Han säger det hans väljarkår vill höra. Så länge hans väljarkår är personer som bara är arga och egentligen inte söker någon lösning utan bara någon/något att lägga skuld på blir hans politik heller inte synad av de som borde syna den. Jag skulle personligen tycka att det vore intressant med SD i regeringsställning. Hans parti delar in oss i VI och DOM och vad många av hans väljare inte har koll på är att de just tillhör "dom". Kanske en förverkling av den politik de säger sig vilja ha skulle göra dem mer ödmjuka och mer benägna att ta reda på fakta innan de tar beslut. d v s om inte Jimmy lyckas använda sig av hatet för att mörka . Nåväl "history will tell".
Jag kör en 180. Jag hoppas Jimmie blir statsminister. Så kan åtminstone den hyjpen om att SD ska rädda Sverige, och alla invandrare som röstar på de, gå över. Så hoppas jag att han åtminstone lyckas skicka ut varenda person med utländsk härkomst som har röstat på honom. Det vore ju humor.