Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka kommer du rösta på i valet 2018?

Vilket parti kommer du rösta på i valet 2018?

• Socialdemokraterna

Röster: 2 4.9%
  • Moderaterna

Röster: 11 26.8%
  • Sverigedemokraterna

Röster: 15 36.6%
  • Centerpartiet

Röster: 1 2.4%
  • Vänsterpartiet

Röster: 5 12.2%
  • Miljöpartiet

Röster: 0 0.0%
  • Liberalerna

• Kristdemokraterna

• Röstar blankt

Röster: 3 7.3%
  • Vet ej än

Röster: 2 4.9%

• Totalt antal röstare
    41
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Se hela.

Hahahha,
Han är speciell, men lyssna bara sista 2 minuterna han förklarar pedagogiskt det med dessa blanka röster.

Släppallt.
Det blir ju ändå så. Riksdagen har 349 mandat.
Alla röster delas på dom 349 mandaten, även om KD säger vi får 3.9% så kan en röst på KD snarare betyda att SD får ett mandat till eftersom alla röster på partier under 4% ska delas på partierna som faktiskt fått röster.
Eller om du vill den noteras i någon statistik som blank/ogiltig. I övrigt så påverkar en blank röst absolut ingenting.

Släppallt.
Det blir ju ändå så. Riksdagen har 349 mandat.
Alla röster delas på dom 349 mandaten, även om KD säger vi får 3.9% så kan en röst på KD snarare betyda att SD får ett mandat till eftersom alla röster på partier under 4% ska delas på partierna som faktiskt fått röster.
Eller om du vill den noteras i någon statistik som blank/ogiltig. I övrigt så påverkar en blank röst absolut ingenting.
Det var egentligen inte ett inlägg i debatten annat än att jag reagerade på detta för några år sen när jag själv röstade blankt. Bättre att rätt info skrivs tänkte jag.
Personligen tycker jag att blanka röster skall räknas då det (i mitt fall) kan vara en "protest" mot att det inte finns något parti man anser vara bra men ändå fullföljer sin rätt/skyldighet att rösta.

Jag håller helt med dig.
Jag tycker med att det vore bra med en bättre tyngd på blanka röster.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp