- Meddelanden
- 140
- Mottagna reaktioner
- 185
- Poäng
- 347
Jag kan laborera sönder ditt inlägg som du har skrivit Gnetaren sönder och samman men bara en sak.
Du pratar var kommer pengarna ifrån.
Well : Bara dom 9.000 afghanerna kommer att kosta skattebetalarna 3 miljarder, vad övriga lyxmigranter, märkväl inte flyktingar kostar när dom överbelastar vår vård,skola,omsorg med mera med mera.
Vad kommer det sen att kosta när dom belastar kriminalvården och socialtjänsten.
Detta är alltså tal om 9.000.
Sen ska vi inte snacka om anhöringinvandringen, kolla detta : https://www.sydsvenskan.se/2018-05-26/fembarnsfamiljen-aterforenades-efter-tre-ar-nu-ar-de-hemlosa
Det är ju det jag säger: Människor ser inte längre än näsan räcker. Suck Jag gissar att du är en kandidat i något kommunfullmäktigval? ja ja det har varit enkelt att nå långt snabbt och utan ansträngning eller kvalifikationer i SD.
Fråga:Hur många miljoner kostar varje svensk innan vi är etablerade? (vuxna) Det ska jämföras med varje enskild individ som kommer hit som flykting kostnader. Från dessa kostnader ska naturligtvis samhällsmässiga intäkter som arbetstillfällen som hanterandet av respektive "grupp" har på ekonomin dras. I slutet av 2015 och början av 2016 steg till exempel Sveriges BNP pga den ökade flyktingströmmen och de många arbetstillfällen som detta gav. Hemlöshet något man ska anklagas och avskys för? Att leva tillsammans med sin familj endast ett privilegium om man är född i Sverige (och inte gifter sig med , ve och fasa en utländsk person)?
) och sätta sig ner och utgå från Sveriges bästa. Men det kommer inte hända så länge de klamrar sig fast vid blockpolitiken.