Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka inkassobolag köper skuldbrev mellan privatpersoner

Hur gör man förlustavdrag som privatperson?

I deklarationen, underskott av kapital, det som många här sysselsätter skatteverket med att ändra för att få till bättre kreditbetyget.

Jo jag vet att ni finns men. Eran handläggningstid är ju enorm! Och det är ju inte ens säkert att jag får mina pengar tillbaka med hjälp av er! Det är därför jag tänkte sälja skuldbrevet istället så går jag med förlust men får pengarna!
Jag jobbar inte för KFM

Att sälja med ett utslag ger nog lite bättre

Att sälja med ett utslag ger nog lite bättre
Vad menar du sälja med ett utslag? Nu läste jag i mail konversation så såg jag att dom skrivit det finns bolag som köper. Men jag vet fortfarande inte vilka?
För skulle jag kunna sälja det till 20% då blir jag av med den värsta delen och resten får jag helt enkelt ta lärdom att svinet lurade mig på

Senast ändrad:
Vad menar du sälja med ett utslag? Nu läste jag i mail konversation så såg jag att dom skrivit det finns bolag som köper. Men jag vet fortfarande inte vilka?
För skulle jag kunna sälja det till 20% då blir jag av med den värsta delen och resten får jag helt enkelt ta lärdom att svinet lurade mig på

Om det finns ett utslag till skulden är den fastställd och den som köper riskerar inte att behöva processa för att få betalt.

Om det finns ett utslag till skulden är den fastställd och den som köper riskerar inte att behöva processa för att få betalt.
Jaha då förstår jag!
Problemet är nog som jag skrev innan att hon lurat mig. Massa lögner det är därför jag hellre försöker sälja det till något inkassobolag. Men verkar vara svårt att hitta vilket som köper skuldbrevet.

Skrev till ett inkasso som faktiskt ville köpa mitt skuldbrev! Men dom betalade 20% av skulden bara! Läst om flera som sålt sin skulde och fått betalt men 20% är väl lite i snålaste laget! Då kanske det är bättre och låta kronofogden driva in skulden men tar ju flera år har jag förstått det som!
Hej, skulle du vilja berätta vilket inkasso som ville köpa ditt skuldebrev?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp