Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka ingår i Volkswagen Finans??

Ja just det. Men även Bisnode visar väl alla lån? Tänker om leasing inte bara kräver en bra score?
Nej det gör de inte :) Är bara enstaka lån som syns på Bisnode, vet dock inte vilka bolag.

Schysst. Går att privatleasa Porsche för under 10k i månaden

Nån som vet om det är lättare få leasing jämfört med billån? Eller lika svårt/lätt?

Nån som vet om det är lättare få leasing jämfört med billån? Eller lika svårt/lätt?
Efter ha hört alla som uttryckt sig just kring detta så skulle ja nog vilja säga att leasing verkar betydligt lättare… Speciellt när det kommer till Volkswagen Finans.

Betalade för att få se min kreditscore hos Bisnode. Har 5 tidigare förfrågningar, kreditscore 8 vilket ska vara bra?

Om 2 veckor försvinner 2 förfrågningar, ska jag invänta detta innan jag leasar bil?

VW bör godkänna?

Betalade för att få se min kreditscore hos Bisnode. Har 5 tidigare förfrågningar, kreditscore 8 vilket ska vara bra?

Om 2 veckor försvinner 2 förfrågningar, ska jag invänta detta innan jag leasar bil?

VW bör godkänna?
Du kommer garanterat få leasa med en 8:a hos Bisnode. Du behöver inte vänta ut de två förfrågningar. Jag fick leasa en VW med en 2:a hos Bisnode för två år sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp