Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka har bil här?

Jag tillhör de som har bil.
För mig är det ett måste då mitt jobb (med oregelbundna tider) ligger 2 mil hemifrån där ingen kollektivtrafik går.

Ekonomiskt: jag har valt bort mycket annat istället så jag har råd med den. Tycker det är så värt det och utan den hade jag inte kunnat ta mig till mitt arbete fått någon inkomst. Sen kör jag väldigt mycket (!) utöver resorna till jobbet.

Har bil då jag måste skjutsa o hämta barn på dagis skola fririds och har 3 mil till jobbet varje dag:/

Jag har bil då kollektivtrafik startar en mil från mitt hus.. Åker till och från jobbet i den, jobbar lite märkliga tider så det är toppen att ha den.

Jag har inte bil ser inte behovet.. Åker taxi 3-4 gånger i veckan.

Det är inte så illa som det låter. Vi har fastpris i Malmö (ca 69 spänn runt om hela stan) förutom på helgerna och då skjutsar någon mig. Det innebär att det är avsevärt mycket billigare än att ha en bil.

Vägrar cykla.

Men vi har fått in några sparkcyklar nu. Dom är fan över hela stan. Men vete fan om det hade sett normalt att en 110kg karl åker runt på en sån
Haha. Runt triangeln far stor som liten runt på dom.

Jag har bil..

Jag har inte bil...

Eftersom jag är yrkesskadad och ställer frågan ca 400 gånger i veckan så måste jag fråga - vad betalar ni för era bilars försäkring i månaden eller per år?

Ca 580 i månaden.

Jag har bil. Det finns billig taxi och kollektivtrafik inom par minuters gångavstånd men jag älllllskar min bil :p

Eftersom jag är yrkesskadad och ställer frågan ca 400 gånger i veckan så måste jag fråga - vad betalar ni för era bilars försäkring i månaden eller per år?

3851 kr per år. Länsförsäkringar. Kollade nyligen runt efter en billigare, men det verkar som att jag har en bra deal här.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp