Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka erbjuder avbetalning?

Expresskredit har avida som inkasso antar jag?....Hur är dom med tiden på avbetalningsplan? är det 3 månader där också eller är det bara Easycredit som har sina 3 månader?

vivus vägrade avbetalnings plan till mej men när det gick vidare till kronofogden så bestred jag ärdendet o de gick vidare till tingsrätten,då fick jag avbetalningsplan...

Vivus

Samma för mig fattar ingenting de vägrar men när man kommer till tingsrätten så gör de det

Så sjuka har mailat med vivus nu 4 gånger på morran och fråga om en avbetalningsplan, dom bara vägrar ,har lån på en halv miljon tack vare dom så kanske alla mina lån går till fogden ,dom måste vara dumma i huvet som inte fattar att dom inte får några pengar alls om mina lån går till fogden jävla parasiter är vad dom är.

Intrum justitia invest slog ihop mitt cashbuddy och cash2you lån till ett lån och skickade till fogden.. Är det verkligen helt okej?

Intrum justitia invest slog ihop mitt cashbuddy och cash2you lån till ett lån och skickade till fogden.. Är det verkligen helt okej?

Det finns kopplingar mellan lånesidorna, så det skulle inte förvåna mig om dom har något inskrivet i några villkor att dom kan göra på det viset. Men annars låter det lite märkligt. Du borde kunna begära att skulderna ska skickas separat om du nu vill det.

Fast när jag tänker efter skickar Risicum och deras gamla OK Money lånen ihop till kronofogden, så uppenbarligen gör vissa så. Eftersom kopplingar finns mellan lånen du nämner så kan dom nog göra så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp