Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka erbjuder avbetalning?

Har dratt på mig smslån på en bit över 40 000 och undrar och det finns inte en chans i helvetet att jag kan betala av allt på en o samma gång. Alla lån förfaller i början på maj. Vilka av följande har inkasso som erbjuder avbetalning?, hur många månader? och med vilken ränta?

Vivus 13200:-
Folkia 8000:-
Ferratum 6300:-
Meddelandelån 6400:-
Trustbuddy 5900:-
Risicum 5700:-
Pengos 3900:-

Jag är oerhört tacksam för svar!!

Du har inte provat att söka ett samlingslån? Dvs söka på tex Lendo för att samla alla smslån till ett större lån, som du kan betala av månadsvis på ett eller flera år.

Tyvärr har jag de senaste åren varit student och enbart haft inkomst på typ 115 000, tror inte det finns en chans att någon bank skulle erbjuda mig ett större lån :( Jag kommer fr o m maj börja arbeta heltid men det är väl omöjligt att söka lån på förhand?

Tyvärr har jag de senaste åren varit student och enbart haft inkomst på typ 115 000, tror inte det finns en chans att någon bank skulle erbjuda mig ett större lån :( Jag kommer fr o m maj börja arbeta heltid men det är väl omöjligt att söka lån på förhand?

Har du inga bet.anmärkningar så kan du pröva Lendo. Jag fick ett lån hos Ge Money bank med den inkomsten. Finaref och ellos också

testar lendo nu men det ser mörkt ut :( jag är ganska säker på att jag har för många förfrågningar på mig så jag tror inte det är möjligt att bli beviljad ett samlingslån lån bortsett från dessa jävla smslån....

När jag ringde lendo igår sa kvinnan i kundtjänst att om man har mer än 3-4 st så är man rätt körd... Testa de du?

Ja det var som väntat helt kört. Men när det gäller ovanstående lån, vilka av deras inkassobolag erbjuder avbetalning och hur många?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp