Jag tycker personligen att du bör undvika Lumify och Credify. Usel kundtjänst och fruktansvärda räntor. Låna hellre privat om du kan, och prioritera återbetalningen till denna .Lumify och credifi upfyller dina med råge.
Der kostar lite extra men det är der Väst!
Edit: Snabba som fan och riktiga lätta ha att göra med. Exempelvis att jag hade vid ett tillfälle inte möjlighet att betala. Sju dagar senare gjorde jag det utan någon som kostnad . Dom är resonabla och jag rekommenderar!
Håller med!!! Undvik i största mån.Jag tycker personligen att du bör undvika Lumify och Credify. Usel kundtjänst och fruktansvärda räntor. Låna hellre privat om du kan, och prioritera återbetalningen till denna .
Undvik att ta lån överhuvudtaget, det hjälper ingenting, det bara förvärrar. Tro mig. Har varit där. Du släcker en brand som bara växerJag tycker personligen att du bör undvika Lumify och Credify. Usel kundtjänst och fruktansvärda räntor. Låna hellre privat om du kan, och prioritera återbetalningen till denna .
Håller med, skapade konto för att säga, de lockar med generösa erbjudanden men deras kostnader efter det och kundsupporten när man väl behöver kontakta dem är inte lika bra, hade undvikit. Tror att smspengar är lätta att få lån hos och de tar creditsafe, de har lägre räntor än lumify och credify ocksåJag tycker personligen att du bör undvika Lumify och Credify. Usel kundtjänst och fruktansvärda räntor. Låna hellre privat om du kan, och prioritera återbetalningen till denna .