Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka banker löser snabblån och kontokrediter vid samlingslån?

Hej! Sökte samlingslån och fick flera erbjudanden.

Det viktiga för mig var att få bort dyra kontokrediter och snabblån på 146000 kr

Fick flera erbjudanden från banker på 350.000 kroch valde LF Finans, dom hörde sen av sig och säger att dom löser EJ sådana lån enligt ovan , kollade då direkt med collector som jag också fick erbjudande ifrån och samma sak där.

Finns det någon som löser typ av lån enligt ovan

MVH
Anders

Ansökte du via Lendo, Zmarta eller någon annan? Förutsättningar (UC-betyg, inkomst, skulder etc)?

Hej
Genom Lendo
Uc betyg 0,5
Inga förfrågningar
Inga anmärkningar mm
Inkomst 478.000kr
Synliga skulder 548000kr
sen skiten på 146000 kr (som jag måste få bort) utanför UC som jag betalar mer på än dom 548000kr

Fick flera erbjudanden på 350.000 kr och dom kund elösa bort 350.000 kr på dom 548.000kr med det hjälper ju inte (samt att jag redan där idag har bra ränta

Hur ska man göra?

Jäklars vad irriterande. De vill alltså inte lösa lån utanför UC och de kräver att lösa in lånen själva?

Om jag inte minns fel har jag gått lösa lån utanför UC (Klarna, Fairlo) med tex Marginalen och undrar om det inte gick med Northmill också. Men de kan ju ha ändrat reglerna förstås.

Hur många olika fick du erbjudande från och vilka? Om jag vore du skulle jag ringa Lendo och fråga om råd. De brukar vara trevliga.

Jäklars vad irriterande. De vill alltså inte lösa lån utanför UC och de kräver att lösa in lånen själva?

Om jag inte minns fel har jag gått lösa lån utanför UC (Klarna, Fairlo) med tex Marginalen och undrar om det inte gick med Northmill också. Men de kan ju ha ändrat reglerna förstås.

Hur många olika fick du erbjudande från och vilka? Om jag vore du skulle jag ringa Lendo och fråga om råd. De brukar vara trevliga.
Marginalen hade inga problem att lösa skitlån för ca 6 månader sen..

Hej
Genom Lendo
Uc betyg 0,5
Inga förfrågningar
Inga anmärkningar mm
Inkomst 478.000kr
Synliga skulder 548000kr
sen skiten på 146000 kr (som jag måste få bort) utanför UC som jag betalar mer på än dom 548000kr

Fick flera erbjudanden på 350.000 kr och dom kund elösa bort 350.000 kr på dom 548.000kr med det hjälper ju inte (samt att jag redan där idag har bra ränta

Hur ska man göra?
Tack! Behövde du ringa Lendo, eller kunde du själv välja bland erbjudandena direkt?

Tolkar jag din text rätt om att Marginalen inte rapporterar in till UC?
Jag har ett lån där som inte är inrapporterat men jag trodde dom glömt det typ..

Tolkar jag din text rätt om att Marginalen inte rapporterar in till UC?
Jag har ett lån där som inte är inrapporterat men jag trodde dom glömt det typ..
Jodå, de rapporterar till UC (gjorde i alla fall). Men det jag avsåg var att jag kunde använda pengar jag lånade av dem för att lösa skuld utanför UC. Både Klarna och Fairlo om jag inte minns fel, det var några år sedan.

Hej! Sökte samlingslån och fick flera erbjudanden.

Det viktiga för mig var att få bort dyra kontokrediter och snabblån på 146000 kr

Fick flera erbjudanden från banker på 350.000 kroch valde LF Finans, dom hörde sen av sig och säger att dom löser EJ sådana lån enligt ovan , kollade då direkt med collector som jag också fick erbjudande ifrån och samma sak där.

Finns det någon som löser typ av lån enligt ovan

MVH
Anders
Har du någon större kontokredit under UC? Typ Morrow bank? Då kan du samla den och sen nyttja den igen och släcka allt utanför uc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp