Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka banker/låneinstitut lånar ut 600.000 i ett samlingslån ?

Hej,
Hoppas någon väl upplyst kan hjälpa mig med denna fråga.

Vilka banker/låneinstitut lånar ut 600.000 i ett samlingslån ?

Trevlig kväll

Remember,Nordea.

Nordax, Norwegian

@Terry_ har du fått låna 600k av Nordea? Vad krävdes?

Är nog inte många banker som lånar ut 600k i blanco. De erbjuder det som maxgräns och jag tror att personer med hög lön, 0 i blanco och uc 0,1 kan få det. För oss andra är det klart lättare att få två lån på 300k vardera. Remember erbjöd mig 450k till 12% när jag sökte på 300k för några år sedan med uc 0,8. Det är det största erbjudandet jag fått från en bank. Satsa på två lån efter varandra istället.

Är nog inte många banker som lånar ut 600k i blanco. De erbjuder det som maxgräns och jag tror att personer med hög lön, 0 i blanco och uc 0,1 kan få det. För oss andra är det klart lättare att få två lån på 300k vardera. Remember erbjöd mig 450k till 12% när jag sökte på 300k för några år sedan med uc 0,8. Det är det största erbjudandet jag fått från en bank. Satsa på två lån efter varandra istället.

Jojo, men jag tänkte om terry har Nordea som huvudbank(som jag har)och han på nåt sätt har förhandlat till sig ett så stort lån, till exempel gått med på att placera alla sina pengar hos de osv osv.

Ställde frågan mest för jag har totalt 570.000 i blancolån hos två olika långivare. Hade varit smidigare och få allt hos en. Men får vänta tålmodigt tills skulden kryper under 500 tusen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp