Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka banker använder kreditz / instantor?

Hört att många fått negativa utslag av kreditz / instantor .
Remember, nordax, collector, resurs bank, vet någon om dessa banker använder kreditz?

Remember har aldrig frågat mig och har haft lån där och uttökat 3 gånger (blev som ny ansökan).

Enbart krävt kontoutdrag senaste 3 månader, dock enbart för att kontrollera inkomsten så jag har bifogat lönespec varje gång vilket varit tillräckligt.

Remember, nordax, collector, resurs bank, vet någon om dessa banker använder kreditz?
Vet att nordax använder det. Kom till sista steget i ansökan via dem sen gav dem avslag på ansökan.

Negativt utslag får du om du har spelat online eller tagit många andra typ smslån och krediter. Är ditt konto fritt från det har du inget att vara orolig för.

Remember använder det inte. Vet inte hur Collector och Bank Norweigen är.

Collector använder kreditz, läs i deras hemsida ”samlingslån” där står det att dem använder kreditz nu.

Collector använder kreditz, läs i deras hemsida ”samlingslån” där står det att dem använder kreditz nu.
Jag har samlingslån via collector (1 månad sen) Dom använde ej kreditz. Jag fick dock skicka lönespec samt slutfaktura på alla lån som skulle lösas och bild på körkort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp