Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka är vippis inkasso?

Vet någon?
Hur är det med avbetalningsplan där?

2013-03-07 var Törnroza 0 i kontakt med Vipppi de sade då att Svea skötte deras inkasso och att man fick göra upp med dem om avbetalningsplan.

Senast ändrad:
Vippi

Hej!

ja verkar som Vippi har Svea, men dom har väldigt hög tolerans det är bra, tar lång tid innan påminnelsen kommer, jag har inte fått från inkasso än, samma med Risicum, snabbast var smspengar, & förvånande nog 38:an (canoxa inkasso) Svårast än så länge Mobilån dom ringde hem var trevliga, väldigt ovanligt att få avbetala där sa hon.
Bravio var bra & snälla, nanokredit svåra! vart lite mycket blandat nu :)

He! Jag väntar på inkasso från Nano , gick de att förhandla med överhuvudtaget och vilket bolag har de? Blir lite nyfiken på Bravio, vilket bolag och vad fick du för plan där? I värsta fall får man väl låna där o lösa nano om de bråkar :) Gäller o härda ut till skatteråterbäringen nu bara.

Senast ändrad:
Nanokredit är Avida tidigare har de beviljat avbetalningsplaner vet ej om de blivit hårdare nu.
Jag försöker också härda ut tills skatteåterbäringen.

Ringde precis upp Avida, fick på 4 månader iaf.

Så bra att du fick 4 månader i alla fal,l vilket månadsbelopp får du?

Så bra att du fick 4 månader i alla fal,l vilket månadsbelopp får du?

Ca 1300 tror jag han sa, blev så nöjd att jag fick en plan överhuvudtaget så lyssnade inte så noga:). Ursprungsskulden va på 4600.

Det är alltid trevligt att bli positivt överraskad, då är det bara att gratulera. När får du första avbetalningen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp