Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka är bäst, söka samlingslån??

Hej

Tänkte söka samlingslån på ca 300000 idag och undrar vilken av låneförmedlarna som är bäst att söka hos

Lendo
Freedom Finance
Axo Finans

Jag vill kunna välja själv vilket erbjudande jag tar och det är jag lite osäker på ifall jag får med Axo .

Risk 1,6 %
Inkomst 375000
Samla 2 st blancolån på 148000+57000 + 1 kredit på 10000

Vill ha 300000 :- så jag har lite extra

Nån med erfarenheter

Min känsla är att Lendo är bäst för dem med bra/hyfsat bra förutsättningar (om man nu inte ska gå på medlemslån instället). Axo är bäst när man har högre kreditbetyg och Freedom ska man undvika som pesten då de kommer ringa och föreslå nya lån så länge du lever.

Min känsla är att Lendo är bäst för dem med bra/hyfsat bra förutsättningar (om man nu inte ska gå på medlemslån instället). Axo är bäst när man har högre kreditbetyg och Freedom ska man undvika som pesten då de kommer ringa och föreslå nya lån så länge du lever.
Bumpar tråden lite och frågar, hoppas att det är ok. Vilka andra banker än BN har Axo som inte Lendo har? Svårt att läsa fram på deras sida.

Hej jag har inte fått vare sig mail, brev eller samtal från Freedom efter min ansökan där och jag fick välja bland alternativen. Gick oerhört fort också.
Om du googlar på förmedlare+banker så tror jag det kommer fräsch info. Tror :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp