Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Viggeloo tjänar stora pengar

Snyggt. Vilken är den mest enkla tradingplattform för valuta i Sverige? antar att avanza inte fungerar
Olämpligt med Avanza, men går…

Positionen där utan leverage är några miljoner på typ Avanza. likvärdig position för mig att öppna via IG markets kostar 360K i säkerhetsmarginal.

Finns massa brokers, skilling, IG markets, CMC.

Olämpligt med Avanza, men går…

Positionen där utan leverage är några miljoner på typ Avanza. likvärdig position för mig att öppna via IG markets kostar 360K i säkerhetsmarginal.

Finns massa brokers, skilling, IG markets, CMC.
Skilling har jag. Där kan man ju köpa med hävstång iallafall. Hade varit roligt att testa följa dina trades med en mindre summa. Fungerar det bra kan man absolut betala för en VIP access.

EURUSD BUY LIMIT ORDER

ENTRY:1.10260

STOP LOSS:1.10199

TAKE PROFIT:1.10477

BREAK EVEN:

Risk Reward Ratio ( RRR ) : 3.5

EURUSD BUY LIMIT ORDER

ENTRY:1.10260

STOP LOSS:1.10199

TAKE PROFIT:1.10477

BREAK EVEN:

Risk Reward Ratio ( RRR ) : 3.5

Följer charten - ser att entryn gick igenom nu på 1.10260. Ska vi se om 1.10477 eller 1.10199 kommer först

Edit: Tyvärr SL även på denna. 0/2 av signalerna som gått in än så länge, men mycket tid på signal-veckan kvar. Blir intressant att se vad slutprocenten landar på

Senast ändrad:
Följer charten - ser att entryn gick igenom nu på 1.10260. Ska vi se om 1.10477 eller 1.10199 kommer först

Edit: Tyvärr SL även på denna. 0/2 av signalerna som gått in än så länge, men mycket tid på signal-veckan kvar. Blir intressant att se vad slutprocenten landar på
Jag vet inte med 100% heller men går plus nästan varje dag. Båda gick till SL men bara några pips sen upp till TP så analysen var rätt.

Måste bli härligt med deklarationen sen..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp