Snyggt. Vilken är den mest enkla tradingplattform för valuta i Sverige? antar att avanza inte fungerar1300 dollar London session
Olämpligt med Avanza, men går…Snyggt. Vilken är den mest enkla tradingplattform för valuta i Sverige? antar att avanza inte fungerar
Skilling har jag. Där kan man ju köpa med hävstång iallafall. Hade varit roligt att testa följa dina trades med en mindre summa. Fungerar det bra kan man absolut betala för en VIP access.Olämpligt med Avanza, men går…
Positionen där utan leverage är några miljoner på typ Avanza. likvärdig position för mig att öppna via IG markets kostar 360K i säkerhetsmarginal.
Finns massa brokers, skilling, IG markets, CMC.
EURUSD BUY LIMIT ORDER
ENTRY:1.10260
STOP LOSS:1.10199
TAKE PROFIT:1.10477
BREAK EVEN:
Risk Reward Ratio ( RRR ) : 3.5
Jag vet inte med 100% heller men går plus nästan varje dag. Båda gick till SL men bara några pips sen upp till TP så analysen var rätt.Följer charten - ser att entryn gick igenom nu på 1.10260. Ska vi se om 1.10477 eller 1.10199 kommer först
Edit: Tyvärr SL även på denna. 0/2 av signalerna som gått in än så länge, men mycket tid på signal-veckan kvar. Blir intressant att se vad slutprocenten landar på