Okej hurdana är de att ha att göra med?Är det svårt att få till rimlig avbetalningsplan?Efter tre missade betalningar gick skulden till inkasso
Enligt mig är det ett av de värsta inkasso bolagen. Totalt oflexibla och håller fast stenhårt vid den plan dem har bestämt sig för. Mitt vc gick också dit.Okej hurdana är de att ha att göra med?Är det svårt att få till rimlig avbetalningsplan?
Helt omöjligaOkej hurdana är de att ha att göra med?Är det svårt att få till rimlig avbetalningsplan?
Kan tänka mig det.Lika omöjliga som viaconto själva.De kollar creditscore för varje gång man ska göra uttag och trots att det finns utrymme inom beviljad kreditgräns och inga sena inbetalningar så blir man nekad att göra uttag.Varför beviljar de då en kreditgräns man inte får utnyttja?Helt omöjliga
Skönt att höra att det kan va möjligt åtminstone.Vad fick du för plan om man får fråga?De har ju rätt höga månadskostnader tex på 15000 så är 1841 kr per månad.Kan det bli lägre månadskostnad på inkasso?Mitt gick till Viacontos egna interna inkassobolag, tyckte att dom absolut var medgörliga. En bra avbetalningsplan fick jag dessutom.