Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ViaConto - upp till 50.000 med 3,3% månadsränta (39,6% årsränta)

Så jävla sjukt, fick höja till 50.000 men fast min kredit är 50K får jag inte ta ut pengarna från 38 till 50.
Märkligt.

Själv har jag blivit nekad att ta ut den kredit jag haft kvar. Ca 3000kr. Har 30.000 där sammanlagt.

Ja men det är ju det som är problemet för mig. Jag har 12.000 kvar på krediten men får inte ta ut det. Vad fan är det...

Tycker fan det är uselt av dom. Isåfall kan dom istället neka mig höja kreditnivån ju.

De kanske har slut med pengar.

Kan vara det men hade ju varit mer "proffsigt" att neka kredithöjning....

Ja men det är ju det som är problemet för mig. Jag har 12.000 kvar på krediten men får inte ta ut det. Vad fan är det...

12.000 hade inte det varit typ hälften av det du behöver med... känns som en herrans otur.

Jo, hade jag fått 12.000 så hade jag behövt 12.000 till för att vara HELT lugn och i fas tills jag ska ta mina samlingslån. Så du kan ana att detta känns störigt...

Jo, hade jag fått 12.000 så hade jag behövt 12.000 till för att vara HELT lugn och i fas tills jag ska ta mina samlingslån. Så du kan ana att detta känns störigt...

Hmm och om du tittar på nya snabblån kan det påverka samlingslånen? Ja, jag fick höja till 20 på Viaconto men inte ta ut fast jag har noll kr och det hade löst att bank norwegian på 150.000 inte riskeras t.ex. vill sitta superlugn i båten och köpa tid. Men får väl stå ut med några påminnelser.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp